Zamknij X

Gabinet kosmetyczny, kosmetyczka Olsztyn - Klinika Dermourody

Klinika dermourody to miejsce dla osób ceniących sobie profesjonalizm, doświadczenie i skuteczność. U nas skorzystacie Państwo z najnowszych trendów kosmetologii estetycznej w komfortowych i bezpiecznych warunkach. To niepowtarzalne miejsce w Olsztynie, gdzie medycyna estetyczna, kosmetyka lecznicza i promocja zdrowia łączone są w jedną całość - dając w ten sposób najlepsze efekty.

Medycyna estetyczna

Leczenie łysienia

Problem łysienia dotyka zarówno kobiet i mężczyzn i w znacznym stopniu wpływa niekorzystnie na samopoczucie i samoocenę osób nim dotkniętych. Skuteczna odpowiedzią na te problemy jest mezoterapia biomimetyczna.

Dermageal HL to produkt do mezoterapii igłowej, w skład którego wchodzi 56 aktywnych składników.
Unikalny zestaw komponentów, bogaty w odpowiednio dobrane peptydy, dział stymulująco i odżywczo na komórki skóry głowy - wzmacnia i odbudowuje cebulki włosowe, co w efekcie doprowadza do zatrzymania procesu wypadania włosów, a następnie do odzyskania przez nie gęstości i zdrowego blasku.

KROK 1: Zabieg mezoterapii w gabinecie

Zabieg z użyciem preparatu biomimetycznego  polegają na wykonaniu serii drobnych nakłuć podczas których do skóry właściwej dostarczane są substancje aktywne, w tym specjalnie dobrane peptydy biomimetyczne. Stymulują one naturalne mechanizmy naprawcze skóry oraz powstrzymują wpadanie włosów.
Efekty zastosowania kuracji są bardzo dobre już po pierwszych zabiegach. Zabieg wykonuje lekarz medycyny estetycznej.

Terapia trychologiczna  została mi zaproponowana w  Klinice dermourody . gdy straciłam już wszelką nadzieję, na piękne włosy po przebytej chorobie. W ciągu 2 miesiecy rezultaty przeszły moje najśmielsze oczekiwania! Poprostu rewelacja! Cudowna obsługa :)
Agnieszka, Olsztyn

KROK 2: Pielęgnacja domowa

Rano

• Szampon Dermaheal - oczyszczanie włosów skóry głowy (stymulacja wzrostu i pobudzenie powstawania nowych cebulek włosowych)

• Odżywka Dermaheal - intensywne nawilżenie ( zapobiega utracie włosów i wspomaga ich ponowny wzrost)

Wieczorem

• Serum Dermaheal - intensywna kuracja cebulek włosów.

Wskazania do zabiegu:

• Słabe i wymagające silnego odżywienia włosy,
  • Łysienie androgenowe,
  • Wypadanie włosów na skutek ubogiej diety, słabego krążenia, zmian hormonalnych w okresie ciąży, laktacji,
  • Łysienie plackowate,
  • Znaczna utrata włosów na skutek zmian hormonalnych, silnego stresu, po kuracji odchudzającej, w stanach przemęczenia, po przebytych chorobach, w chorobach tarczycy i przysadki.

Częstotliwość zabiegów:

• Kuracja: 1 zabieg co 10-14 dni przez okres 2 miesięcy.
  • Kuracja przypominająca: 1 zabieg na miesiąc przez okres 3-6 miesięcy.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• Ciąża i karmienie piersią,
  • W trakcie czynnych stanów zapalnych w obrębie skóry głowy (np. zakażeń bakteryjnych, aktywnej łuszczycy),
  • Przyjmowania leków przeciwzakrzepowych,
  • Choroby alergiczne,
  • Ciężkie choroby ogólnoustrojowe (np. nowotwory).

Przed

Po

Pacjent  przed i po 3-miesięcznej kuracji leczenia łysienia metodami łączonymi.

Cena 1 zabiegu: 250 zł.